/English/ تلفن : 88814040-88810534 Email : clinic@iccim-ins.ir
  • درباره ما
    • متولیان برنامه
    • داستان موفقیت ما
    • تماس با ما
  • عضویت
  • اهداف/خدمات
  • شهرستان ها
    • ساری
    • سمنان
    • کرج
  • کمیته ها
    • بازرگانی
      • صادرات و واردات
      • بهره وری
      • کشاورزی
      • تجارت
      • حسابرسی و مالیات
      • مناقصات و مزایدات
    • حقوقی
    • گمرک و حمل و نقل
    • بورس و سرمایه گذاری
    • بیمه و بانک
      • اقتصادی
      • بانکی
      • بیمه
    • عارضه یابی خط تولید
      • کلینیک عارضه کارخانه ای و صنایع
      • کلینک آموزش کایزن و 5S
  • همایش ها و کلاس های آموزشی
    • برنامه های آموزشی
    • ثبت نام همایش ها و سمینارها
  • ملاقات باما
    • پرسش و پاسخ اینترنتی
    • ملاقات با کمیته ها
    • ملاقات انفرادی
    • شرکت در تورها
  • خانه

توسعه صادرات و تجارت

صادرات از زمانهای قدیم متداول ترین روش ورود به بازار کشور میزبان بوده است بنابراین کشورها از طریق مبادلات بین المللی سطح تولیدات خود را بالا برده و سود بیشتری کسب می کنند. برای ورورد به بازارهای خارجی و صادرات و تجارت گزینه های متفاوتی وجود دارد که یکی از این گزینه ها صادرات می باشد اصولا صادرات به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم صورت می پذیرد


 صادرات مستقیم (direct export):

هنگامیگه یک شرکت کلیه فعالیتهای ضروری جهت فروش محصولات خود را در کشور میزبان به عهده می گیرد به صادرات مستقیم دست زده است.

این فعالیتها عبارتند از:تعیین ظرفیت بازار-یافتن خریدار-تعیین کانالهای توزیع و انجام امور اداری صادرات از قبیل: آماده سازی اسناد.اقدامات مربوط به حمل کالا وبیمه بنابراین صادرات مستقیم نیازمند به هزینه اولیه ای می باشد که اصولا بیشتر از بودجه لحاظ شده است.

با توجه به موارد ذکر شده بسیار بدیهی می باشد که صادرات مستقیم بسیار پرمخاطره دارای ریسک بالای میباشد.

صادرات غیرمستقیم(indirect export ):

اگر مایل به ورود به بازارهای خارجی و بین المللی می باشید بهتر است از صادرات غیر مستقیم با ریسک پذیری پایین اقدام نمایید .

کلینیک عارضه یابی و کسب و کار زمینه مناسبی را در این زمینه فراهم نموده است از جمله تسهیلات ارائه شده توسط این کلینیک در زمینه توسعه تجارت و کسب و کار موارد زیر می باشد

 1-پیدا کردن خریدار خارجی برای محصولات مورد نظر

2-برقراری ارتباط بین محصول و خدمات مورد نظر با خریداران خارجی

3-فراهم نمودن شرایط لازم برای ارائه کالا به خریدار

4- تنظیم قرارداد حقوقی بین یک شرکت و یک توزیع کننده کالا

5-تضمین این که خریداران خارجی تمهیدات پرداخت خود را انجام نمایند

6-انجام تحقیقات بازار.ارزیابی عملی بودن کانالهای مختلف توزیع وتنظیم مالی

7-در حالیکه کلینیک عارضه یابی و کسب وکار نماینده وسیعی از شرکتها می باشد قادربه دادن نمایندگی به شرکتهای متفاوت نیز می باشد

8-ارتقاء رفاه متقابل بین ایران و شرکای تجاری آنها از طریق تسهیل تجارت بین الملل

 9-برقراری ارتباط بین هئیت های تجاری و شرکت های کسب وکار

10-پیدا کردن محصولات قابل اعتماد و امیدوار کننده برای کسب و کار شما

11-ارائه اطلاعات درباره بازارهای خارجی و شناسایی شرکای ممکن

12-مشخص نمودن پتانسیل های صادرات و تجارت از لحاظ اقتصادی.سیاسی وجغرافیایی

13-ارائه انواع مدلهای تجارت و صادرات




اطلاعات تماس

کلینیک عارضه یابی و کسب و کار با همکاری اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران با هدف پیشگیری، ویزیت، تجویز، مداوا، درمان، بررسی دوره ای در حوزه مدیریت و مالی با دارا بودن انواع کمیته ها در زمینه ی تجارت و کسب و کار اقدام به فعالیت نموده است.

  • ایمیل: clinic@iccim-ins.ir

  • آدرس: تهران- شرق ميدان فردوسي- خيابان شهيد موسوي- پلاك 36

  • تلفن:88814040(21+)

بخش های سایت

  • مشارکت بین المللی
  • توسعه صادارت و تجارت
  • سرمایه گذاری
  • تکنولوژی
  • تامین مالی
  • بیمه
  • عارضه یابی
  • مشاوره

کلیه حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد