سمینارها و کنفرانس ها :  

فهرست سمینار های استانی - اهواز

عنوان سمینار محل برگزاری زمان برگزاری طول دوره توضیحات
اعتبارات اسنادی و مقررات حاکم بر آن اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز10 اردیبهشت 976 ساعت-ریسکهای موجود درتجارت بین المللی – روشهای پرداخت در تجارت بین المللی – حساب باز، پیش پرداخت کامل ، وصولی ها – طرفين درگير در اعتبار اسنادي و خلاصه از وظايف و مسئوليت ها - فرآيند گشايش اعتبار اسنادي و اصلاح آن - اسناد حمل
نقش استارت آپ ها در رونق محیط کسب و کاراتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز19 اردیبهشت 976 ساعت-آشنايي با كسب و كارهاي نوپا -دلايل موفقيت و ناكامي استارت آپ ها - انواع و روش هاي تامين مالي استارت آپ ها -نكاتي كه در تامين مالي استارت آپ ها بايد رعايت نمود
اصول قوانین صادرات و واردات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز20 اردیبهشت 976 ساعت-معاملات بازرگانی خارجی در شرایط تحریم و رویارویی با بحران ها -مدیریت خرید و سفارشات خارجی - مهارت های بازرگانی و گمرکی - حقوق تجارت کاربردی براساس قانون تجارت
قوانین ومقررات امور گمرکی و ترخیص کالا / آموزش کار با پنجره واحد تجارت فرامرزی گمرک epl اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز21 و 22 مرداد 976 ساعت- آشنايي كلي با تسهيلات سامانه در تجارت بين الملل - آشنايي كلي با مراحل اظهار الكترونيكي در رويه واردات و وظايف شركتهاي حمل -صاحبان كالا
اینکوترمزاتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز27 مرداد 976 ساعتمدیریت خرید داخل – نکات حقوقی و کاربردی در اصطلاحات بازرگانی بین المللی (اینکوترمز 2010) – اعتبارات اسنادی و مقررات متحدالشکل اعتبارات اسنادی – قانون صادرات و واردات – قانون امور گمرکی
اسناد حمل و نقل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز29 مرداد 976 ساعتلجستیک چیست ؟– هدف لجستیک چیست؟ - برنامه ریزی حمل و نقل – انواع روش های حمل و نقل و کنوانسیون های مرتبط و مسئولیت متصدیان حمل – اسناد حمل و نقل – اسناد بازرگانی – نکات کلیدی گمرک در ارتباط با حمل و نقل اینکوترمز 2010
مدیریت ارتباط با مشتریاتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز19 مهر 976 ساعتقوائد ارتباط با مشتری و ارائه خدمات- اصول ارزشمندسازی روابط با مشتریان - اصول ارزشمند سازی با مشتریان- اصول شناسایی مشتریان کلیدی - اصول وفادار سازی مشتریان - قوائد جایگاه یابی و طبقه بندی مشتریان
اصول و مبانی بازاریابی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز25 مهر 976 ساعت
مدیریت بسته بندی و تبلیغات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز30 مهر 976 ساعتجایگاه کلیدی تبلیغات در فرآیند بازاریابی و صادرات - منطق در تعیین بودجه و هزینه تمام شده تبلیغاتی یک شرکت
کشت گلخانه ایاتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز21 آبان 976 ساعت
کشت گیاهان داروییاتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز22 آبان 976 ساعت
فرایند آغاز یک کسب و کار از ایده تا عمل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز24 آبان 976 ساعت
مدیریت فروش در شرایط رکوداتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز29 آبان 976 ساعتتغییرات بازار در شرایط رکود - تحلیل رفتار مشتری - مدیریت احساسات مشتری در شرایط رکود - روان شناسی مشتری - روان شناسی فروش حرفه ای - بخش بندی مشتریان در شرایط رکود - توسعه فروش در شرایط رکود - سبک های ارتباطی مشتری
فروش اینترنتی و تلفنی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز30 آبان 976 ساعتاصول بازاریابی تلفنی - مدیریت زمان در فروش تلفنی - آمادگی تماس تلفنی - سوالات و اعتراضات مشتری-روان شناسی صفحات وب
کار آفرینان نسل آینده کار تیمی مفاهیم بازاریابیاتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز21 آذر 976 ساعت
کارآفرینان نسل آینده آشنایی ارائه طرح کسب وکار- طرح توجیهیاتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز22 آذر 976 ساعت
کار آفرینان نسل آینده افزایش مهارت های ارتباطی -ایده پردازیاتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز23 آذر 976 ساعت
اصول و فنون مذاکرات تجاری / آشنایی با اصول سخنوری و زبان بدناتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز27 و 28 آذر 9712 ساعت
مدیریت ریسک در صادرات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز17 دی 976 ساعت
تامین مالی و کاهش هزینه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز22 دی 976 ساعت
ثبت سفارشاتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز27 دی 976 ساعت
21 Result