دوره ی بسته آموزشی تجارت بین الملل ( متشکل از 5 دوره)   گروه بازاریابی و فروش از دپارتمان بازرگانی
بسته آموزشی تجارت بین الملل                مدت: 81 ساعت        شهریه:15/100/000 ريال
روزهای برگزاری دوره: سه شنبه و پنج شنبه

اصول بازاریابی بین المللی                مدت: 12 ساعت                شهریه:2/500/000 ريال

محتوای دوره:

محتوای دوره: مقدمه‌ای شامل عناوین دوره و چارچوب کلی آن- تشریح وضعیت بازار جهان و ماهیت بازاریابی جهانی در هزاره سوم- عناصر آمیزه بازاریابی و بیان اهمیت تلفیق آن‌ها به‌عنوان یک ابزار کلیدی در هزاره سوم- تشریح ابزار کلیدی چرخه عمر محصول و اهمیت آن در بازاریابی بین الملل- تقسیم بازار و کاربرد آن به‌عنوان یک ابزار کلیدی در بازاریابی بین المل- بیان تکنیک های کلیدی فروش با توجه به وضعیت کنونی بازار جهان- بیان قانون 80-20 و 70-30 و  کاربردهای آن‌ها درفروش حرفه‌ای-تشریح عناصر کلیدی بسته بندی به عنوان عامل انتخاب در بازاریابی بین الملل-بیان برخی از متدهای نوین و کلیدی بازاریابی- جمع‌بندی و پرسش و پاسخ در مورد مباحث دوره



بازاریابی و فروش دیجیتالی        مدت: 12 ساعت            شهریه: 2/750/000 ريال

محتوای دوره:
 محتوای دوره: مبانی و مقدمات بازاریابی اینترنتی- آشنایی با مباحث اولیه و فنی - تاثیر وبلاگ و نحوه ساخت آنها- ساخت یک وب سایت با وبلاگ ( مدیریت سایت با کمک وبلاگها )- ثبت کسب و‌کار  با گوگل مپ-  استراتژی تولید محتوای متنی- استراتژی تولید محتوای ویدیویی -ویدیو مارکتینگ -سئو و بهینه سازی سایت Search Engin Optimization -SEOو نگهداشت آن - تولید محتوای ویروسی و بازاریابی محتوا -بازاریابی و فروش در شبکه های اجتماعی استراتژی های چریکی فروش و بازاریابی آنلاین - تجزیه و تحلیل داده های وب سایت - بازاریابی ویروسی در سئو و ... - ترفندهای حضوردررتبه 1 گوگل- استراتژی بازاریابی و فروش آنلاین-  استراتژی های ویدیو مارکتینگ -برندسازی دیجیتال- ابزارهای رایگان پرسنال برندینگ و برندینگ محصول و سازمان- ایمیل مارکتینگ و خبرنامه- برندینگ کارت ویزیت آن لاین و رزومه سازی- استفاده از آمارگی-  شبکه های اجتماعی- ساخت برند دیجیتال مباحت وب برندینگ- Crm -csm -cem و مشتری مداری در دیجیتال مارکتینگ

مدیریت خرید و سفارشات خارجی        مدت: 12 ساعت        شهریه: 3/600/000 ريال

محتوای دوره:

محتوای دوره: اهمیت مدیریت خرید خارج در پیشبرد اهداف اقتصادی موسسات و شرکتهای دولتی و خصوصی- نکات مدیریتی در فرآیند تامین کالا از منابع خارجی- بررسی منابع و اهمیت آن در خریدهای خارجی- اصطلاحات بازرگانی بین المللی و کاربرد آنها- مراحل استاندارد خرید خارج و نکات مهم آن- روشهای پرداخت وجه در بازارهای بین المللی- چگونگی اخذ استعلام و برگزاری مناقصه- تهیه جدول مقایسه قیمت و تعیین برنده مناقصه، استعلام-  صدور سفارش رسمی یا انعقاد قرارداد با برنده مناقصه - ثبت سفارش و افتتاح اعتبار اسنادی- مراحل ساخت، بازرسی و حمل کالا- انواع بیمه های تجاری- پیگیری مراحل ترخیص کالا از گمرک- پرسش و پاسخ


بسته بندی و تبلیغات        مدت: 16 ساعت         شهریه: 2/500/000 ريال

محتوای دوره:

-جایگاه کلیدی تبلیغات در فرآیند بازاریابی و صادرات
- منطق در تعیین بودجه و هزینه تمام شده تبلیغاتی یک شرکت
-  برنامه ریزی، اثربخشی و هدفگذاری در تبلیغات - A-I-D-A-S درتبلیغات
- نقش تبلیغات در شکل گیری BRAND  و ایجاد هویتی پایدار در ذهن و قلب مشتریان
- تاثیر تبلیغات بر تصمیمات خرید و میزان فروش
- اهداف مختلف یک بسته بندی
- رنگ،شکل،معماری و تاثیرات متقابل آن در صنعت بسته بندی و تبلیغات
- اصول طراحی، لوگو، آرم و نشانه
- رنگ و تصاویر کلیدی در بسته بندی
- اثر بخشی و ثمر بخشی در بسته بندی
- آشنایی با ماشین آلات بسته بندی




اعتبارات اسنادی داخلی و بین المللی        مدت: 12 ساعت             شهریه: 3/750/000 ريال

محتوای دوره:ریسکهای معاملات بازرگانی داخلی- ابزارهای پرداخت داخلی - روشهای پرداخت داخلی- اعتبار اسنادی داخلی- تشریح فرآیند گشایش، حمل و تحویل کالا و پرداخت- طرفهای درگیر و مسئولیت ها- قوانین و مقررات مرتبط- تنزیل در اعتبارات اسنادی داخلی به همراه عقود و نمونه قراردادها - ریسکهای موجود درتجارت بین المللی -روشهای پرداخت در تجارت بین المللی -ساب باز، پیش پرداخت کامل ، وصولی ها -طرفين درگير در اعتبار اسنادي و خلاصه از وظايف و مسئوليت ها -فرآيند گشايش اعتبار اسنادي و اصلاح آن -فرآيند تهيه و ارسال اسناد در سيستم بانكي-چكينگ اسناد و پرداخت وجه - انواع اعتبارات اسنادي و ويژگيهاي مفيد هريك از آنها براي خريدار و فروشنده -قابل برگشت و غير قابل برگشت، تاييد نشده و تاييد شده، ديداري و مدت دار( فاينانس، ريفاينانس، يوزانس)، دربرابر قبولي، قابل معامله، گردان، قابل انتقال، اتكايي، واگذاري وجوه - سوئيفت- مقررات داخلي و بين المللي ناظر بر اعتبارات اسنادي- وضعيت گشايش اعتبارات اسنادي در زمان برگزاري دوره


 
فایل ضمیمه :